logo
hero left top hero right bottom
Zpět na seriály

Care24

Kompletní péče o vaše zákazníky
Epizoda 1

Proč jsme přišli se službou Care24?

Care24 se primárně zaměřuje na malé a střední podniky, které se přesouvají do online prostředí. Jejich služby ocení především majitelé e-shopů, jejichž tržby vzrostly, a kteří už zároveň nemají čas na to, aby stíhali řešit všechno sami. Care24 tak zajistí kvalitní zákaznický servis, který je klíčový pro udržení spokojených zákazníků.

Většina e-shopů se dostala do situace, kdy jim vzrostly tržby, ale struktura zaměstnanců zůstává nadále stejná. Nestíhají tak plnit všechny požadavky svých zákazníků, čímž e-shop ztrácí na své kvalitě. A se vzrůstajícím množstvím e-shopů (v současnosti je v ČR registrováno přes 40 tisíc aktivních e-shopů) je i čím dál těžší ustát konkurenci. Kvalitní zákaznický servis tak v tomto „boji o zákazníky“ bezesporu představuje klíčovou oblast.

Opomíjený zákaznický servis

Často se stává, že zákaznický servis obsluhují osoby, které k tomu nemají odbornou znalost – může jít dokonce o samotného majitele, vyřizujícího komunikaci po večerech nebo ve volném čase.

Setkali jsme se i s e-shopy, kde se ohledně reklamace zákazníkovi neodpovědělo 14 dnů. Některé e-shopy tak aktuálně vůbec neodepisují, nebo s několikadenním zpožděním, což se mezi zákazníky rozkřikne,“ uvedla Lada Hrbková, působící v Comdata jako Business Development Manager. Hovory jsou však podle Hrbkové často neprofesionální, nekontrolují se, a ani nezaznamenávají. Přitom data o tom, na co se lidé nejvíce ptají, mohou být klíčovou odezvou pro e-shop. „Často se však stává, že většinou ani nemají představu, co se na jejich zákaznické lince děje,“ dodává Hrbková.

Řešení, které ušetří peníze i spoustu starostí

Care24 tak nabízí jistotu provozu kvalitního zákaznického servisu – ať už se jedná o telefonní, mailovou či webovou komunikaci. Postarají se o vaše zákazníky přesně podle vašich představ a hlavně za stejnou nebo i nižší cenu, než by byly náklady na další zaměstnance. Kromě toho vás Care24 ušetří i všech běžných starostí kolem dalších zaměstnanců.

„Care24 je nová služba společnosti Comdata, která na trhu call center působí již přes 30 let. Zatímco se ale Comdata zaměřuje na světové lídry v různých odvětvích, Care24 má za úkol postarat se o menší hráče se stejnou kvalitou. Jako Comdata jsme na českém trhu jedním z největších poskytovatelů call center a zákaznického servisu – postaráme se o zákaznickou péči, backoffice, akvizice, aktivní navolávání – zkrátka vše, co si pod zákaznickou péči představíte. Naše schopnosti a znalosti ale nechceme nabízet jen velkým značkám. Umíme tak pomoci každému, kdo má na svém webu uvedeno telefonní číslo nebo mail, kam se mají zákazníci obracet. Velikost firmy pro nás opravdu nehraje roli, o všechny klienty se postaráme stejně kvalitně a profesionálně,“ vysvětluje Hrbková.

 

 

 

 

Epizoda 2

Proč svěřit péči o vaše zákazníky právě nám?

V prvním díle jste se dozvěděli, že se Care24 dokáže postarat o vaše stávající zákazníky a poskytuje širokou škálu služeb, ať už jde o informace o produktech či službách, vyřizuje reklamace a stížnosti, technickou podporu, příjem objednávek včetně prodeje produktů či služeb. V této kapitole vám vysvětlíme, proč se nemusíte obávat, že byste přesunem těchto starostí na někoho jiného ztratili přehled o tom, co se na zákaznické lince děje. Je to totiž naopak – díky Care24 si zajistíte ucelený přehled o tom, co vaši zákazníci řeší a vy tak budete mít možnost okamžitě reagovat.

„Lidé se nejvíce obávají toho, že outsorcingem těchto služeb ztratí přehled, co se děje,“ vysvětluje Lada Hrbková. „Díky nám však získají ještě lepší přehled, protože to budou mít černé na bílém zanalýzované a budou tak moct reagovat prakticky in-time.“

Všechna data online kdykoliv a odkudkoliv

Care24 se postará o to, aby vám poskytl veškerá data. Díky tomu vidíte, kolik v daný den přišlo hovorů, co se v nich řešilo, jak dlouho se s klienty hovořilo a další informace. Získáte tak podrobný přehled o tom, co přesně bylo důvodem volání a můžete tak reagovat na to, pokud se vašim zákazníkům něco nelíbí. „Pokud například zjistíte, že se většina hovorů týkala reklamací na dopravce, rozhodnete se změnit dopravce. Pokud se hovory nejčastěji týkaly dodací lhůty, máte možnost zapracovat na tomto problému,“ popisuje Hrbková. „Pokud by se stalo, že by klient nebyl spokojen s komunikací operátora se zákazníkem, může kontaktovat našeho supervizore a podstatě ihned mu dát zpětnou vazbu.“

 

Zákaznický servis přizpůsobený na míru

Care24 přizpůsobuje své služby svým klientům na míru – konkrétně čemu se daná firma věnuje, jaké nabízí produkty a jaký je okruh jejích zákazníků. „Práce v zákaznickém servisu spočívá v tom, že si s lidmi voláme, píšeme, vyřizujeme jejich problémy, zjišťujeme informace a snažíme se vyhovět zákazníkům ve všech ohledech,“ uvádí Hrbková. „Kromě telefonní linky dokážeme zajistit e-mailovou komunikaci, komunikaci přes web či na sociálních sítích.“

 

Profesionální přístup k zákazníkům

Co je podstatné, Care24 nabízí zkušené a vyškolené operátory. Jde o specialisty, kteří ví, jak vést hovor, aby se docílilo té nejlepší zákaznické podpory. „Své operátory trénujeme průběžně, aby uměli vést komunikaci se zákazníky co nejlépe,“ dodává Hrbková.